Kjøpshjelp
Når du handler på strikkezilla design støtter du små, uavhengige designere! Tusen takk!
Tilbudskoder:
Skriv inn koden i feltet med "enter promo code" - Klikk Apply.
Det dukker nå opp en bekreftelse på at koden er akseptert (Se rød ring på illustrasjon)
Du ser også at et beløp er trukket fra under "discounts"
Fysiske produkter: (Bøker, tøynett, kopper, strikkepinner og strikkeverktøy)
Bestill og oppgi navn og adresse. Pass også på at mailadressen din er riktig så du mottar ordrebekreftelse og sporing. Oversikt over fraktpriser nederst.
Du kan også bestille til andre enn deg selv - bare oppgi adressen til mottaker!
Husk at om du sender til en adresse hvor du ikke selv ikke har registrert adresse, må navnet til en som bor der oppgis, enten i navnefeltet eller i adressefeltet i form av “c/o [fornavn, etternavn]”.
Sending til utlandet: Porto tilsvarer postens takster så langt det er mulig - blir det mot formodning et stort avvik refunderes overskytende beløp.
I noen tilfeller vil vi splitte ordren og sende den i to omganger. Begge pakkene sendes med sporing i Norge, og det vil ikke medføre ekstrakostnader for deg.
Normal returrett ved netthandel gjelder, vi refunderer hele beløpet men du må stå for returportoen selv.
Digitale produkter: (Oppskrifter til nedlastning)
Krever innfylling av alle feltene, inkludert adresse etc. Det holder imidlertig å fylle inn en bokstav i hvert felt - anbefaler å legge inn navn så ordren lett kan finnes igjen!
Nedlastningene blir sendt automatisk med en gang og er tilgjengelig i 24 timer, så husk å lagre de, men ikke fortvil hvis den er utløpt. Trykk på lenken, og du skal motta en ny nedlastingsmail automatisk som er gyldig i nye 24 timer. Om du ikke mottar en slik lenke, send oss en mail, så ordner vi det manuelt.
Mottar du ikke link, så sjekk søppelposten din. Er det ingenting der så ta kontakt - det ordner seg alltid.
Porto i Norge:
Fast fraktpris på kr 59,-
Alle pakker sendes med tjenesten Pakke i Postkassen fra Posten Norge, og med sporing som standard. Pakker som er for store for postkassen henges på døren om dette er krysset av ved utsjekk, ellers leveres de til nærmeste hentested.
Stort sett vil du få sporingsnummeret på mailen med “Ordre fullført”. Ta gjerne en titt i søppelposten i mailen din om du ikke har mottatt dette. Om du ikke finner mailen, ta kontakt på post@strikkezilla.no. Du skal også motta sporingsinformasjon på mail/sms fra Posten.
Pakker som kommer i retur:
Uavhentede pakker, eller pakker med feil i adresse blir sendt i retur til oss. Vi tar kontakt når det er mottatt, og sender pakken gjerne på nytt ved betaling av porto. Stort sett vil vi be deg sende ny portokostnad via vipps, gi beskjed om du ønsker å betale ny porto på annen måte. Om du ikke ønsker at pakken sendes på nytt refunderer vi ordrebeløpet fratrukket originalporto.