Frida og Liams sommerfavoritter_forside.jpg
Oppskrifter

Liam & Fridas Sommerfavoritter PDF

130.00

Dette er den digitale utgaven! Finn trykket hefte her.

Enkle modeller som er deilige å strikke på når hodet koker i sommersola.

Dette er ikke et hefte med masse splitternye oppskrifter - det er tenkt som en liten deilig sommersak med masse inspirasjon til hvordan du kan strikke og selvfølgelig hvordan du kan tilpasse oppskriftene dine til å passe nettopp deg og deres behov. Litt i samme stil som ullungen brukes det bare garn med samme strikkefasthet, så ta med en kurv med ditt favoritt 22/10 sommergarn og dette lille heftet, og stig ombord i sommereventyret, enten det er seilbåt, stranda, hytta, skogen, campingplassen eller på verandaen hjemme.

Eier du allerede oppskriftene kan du få inspirasjonen til hvordan bruke de på nye vis, og gjør du ikke så plukk med deg heftet, vi oppfordrer selvfølgelig til å poppe innom din lokale garnbutikk og ta med både hefte og garn derfra! Vi skal sette sammen en liste over de garnbutikkene som har det inne, kanskje sender noen av de også deilige sommerpakker rett til deg.

Add To Cart
Frida og Liams sommerfavoritter_forside.jpg
Frida og Liams sommerfavoritter_inspo2.jpg
Frida og Liams sommerfavoritter_inspo3.jpg
Frida og Liams sommerfavoritter_inspo4.jpg
Frida og Liams sommerfavoritter_inspo5.jpg
Frida og Liams sommerfavoritter_inspo.jpg

Additional Info

Fridasommerjakka (3 m - 8 år) Opprinnelig i Ullungen, regnet litt større størrelse, litt smalere, og lagt på prikkestruktur.

Liamdrakt (1 m - 3 år) Opprinnelig i Lille Tulla, lagt på lange ermer.

Solkysshatt (3 m - 8 år) Inspirert av Kyssekyse.

Liamskjorte (6 m - 8 år) Inspirert av Liamdrakt. 3/4 og t-skjorteermer.

Fridasommerkjole (9 m - 8 år) Opprinnelig i Lille Tulla. Lagt på lommer, perlestrikkede kanter og korte ermer

Enkel Sommershorts (3 m - 8 år) Opprinnelig i Ullungen, regnet litt større størrelse og laget en kneppedetalj nederst.