Lykke Strikkepinner

Lykke Driftwood (drivved) er lakkerte bjørkepinner som er perfekte til all hverdagsstrikk. Tuppen er fin og jevnt spiss gjennom størrelsene, uten å være for spiss. Lakken er tykk og god så de har god holdbarhet, og trepinner har akkurat det holdet som gjør at garnet ikke sklir for lett av pinnene, uten at de blir i nærheten av så trå som bambus.

Pinnestørrelsen er etset inn i metallet på overgangen mellom pinne og vaier.

Er det problemer med overgangen, pinnene fliser eller annet så er det en reklamasjonssak - send en mail til post@strikkezilla.no med bilde av pinnen som illustrerer problemet, helst med nummeret synlig (husk å beskrive akkurat hvilken pinne, lang/kort cm/mm og adressen din) så sender vi ny.

Korte utskiftbare pinner

Det korte utskiftbare settet inneholder 9 par pinnetupper fra 3,25-6,5 mm og vaiere som gir 40-50 og 60 cm rundpinner. De korte tuppene kan også brukes med lengre vaiere.

Passer perfekt til deg som strikker: babytøy, småbarnsklær, luer, vide ermer.

Finnes ikke i mindre enn 3,25 mm, kompatible med knitpro sine pinnesystemer og kan brukes om hverandre med disse

LYKKE utskiftbare sett korte
899.00
Farge:
Quantity:
Add To Cart
LYKKE utskiftbare tupper korte
from 64.00
Størrelse:
Quantity:
Add To Cart
LYKKE vaiere korte tupper
34.00
Lengde:
Add To Cart

Lange utskiftbare pinner

De lange settene inneholder 12 par pinnetupper fra 3,5 - 12 mm og vaiere som gir 60 - 80 og 100 cm lange rundpinner. Tuppene kan ikke brukes med de korte vaierne fordi pinnetuppene ikke vil klare å møtes.
Passer perfekt til deg som strikker: Magic Loop, voksengensere, klær til store barn, pledd og sjal, frem og tilbake

Disse finnes ikke i mindre enn 3,5 mm og er kompatible med knitpro sine pinnesystemer, så kan brukes om hverandre med disse

LYKKE utskiftbare sett lange
1,099.00
Farge:
Quantity:
Add To Cart
LYKKE utskiftbare tupper lange
from 64.00
Størrelse:
Quantity:
Add To Cart
LYKKE vaiere lange tupper
34.00
Lengde:
Quantity:
Add To Cart

Faste rundpinner

For deg som bruker tynnere pinner, og har system i sakene.

PS: 30 cm pinnene våre er de beste som finnes på markedet - perfekt til deg med strømpepinnenoia

De tynnere pinnene har god fleksibilitet og holder fasongen fint, de tåler dårlig møter med mannerompe i sofaen dog.

Lykkepinner 30 cm
from 74.00
Størrelse:
Quantity:
Add To Cart
Lykkepinner 40 cm
from 74.00
Størrelse:
Quantity:
Add To Cart
Lykkepinner 60 cm
from 74.00
Størrelse:
Quantity:
Add To Cart
Lykkepinner 80 cm
from 74.00
Størrelse:
Quantity:
Add To Cart
Lykkepinner 100 cm
from 74.00
Størrelse:
Quantity:
Add To Cart
Lykkepinner 120 cm
from 74.00
Størrelse:
Quantity:
Add To Cart

Strømpepinner

15 cm strikkepinner er en helt perfekt lengde til småting som sokker, babyermer, avslutningen på en lue og så videre. De er mye mindre i veien enn standard 20 cm pinner, og skal du ha så mange masker kan du likegjerne bruke en kort rundpinne. Trepinnene er så mye lettere i vekt og holder såpass mye bedre på maskene enn metallpinner at dette kan bli en riktig så trivelig opplevelse selv for skeptikeren. Hver størrelse har 5 pinner.

Tynne strømpepinnesett inneholder størrelsene 2-2,25-2,5-2,75 og 3-3,25-3,5-3,75, perfekt til baby-, kofte- og finstrikkeren.

Tykke strømpepinnesett inneholder størrelsene 4-4,5-5-5,5 og 6-6,5-8-9, perfekt til trendgensere, nye strikkere, og frysepinnen.

De tynnere pinnene har god fleksibilitet og holder fasongen fint, de tåler ikke så godt å bli hoppet på av barn dog.

Lykke Strømpepinnesett Tynn
899.00
Farge:
Quantity:
Add To Cart
Lykke Strømpepinnesett Tykk
1,099.00
Farge:
Quantity:
Add To Cart
Lykke Strømpepinner
from 74.00
Størrelse:
Quantity: