Bøker, Hefter & E-hefter

Lille Tulla

(2018)

Vega Forlag

Lille Tullas Strikkebok
349.00

Lille Bolle har fått en lillesøster! Hun heter Lille Tulla, og nå får hun sin egen strikkebok. Boken har oppskrifter på deilige, myke klær for de minste, i friske farger og mønstre det er enkelt å strikke. Lille Tullas strikkebok inneholder 40 oppskrifter på luer, drakter, jakker, bukser og små kjoler. Alle plaggene har et tidløst design og en passform som barna garantert vil elske! Strikk i bomull, ull eller silke - velg garn ut ifra årstid og behov.

Passer for barn fra 0-12 år

Quantity:
Add To Cart

Lille Bolle

(2017)

Vega Forlag

Lille Bolle

Utsolgt fra forlaget,
Uvisst om den trykkes opp igjen.
Sjekk hos din lokale garn- eller bokhandel!

Ullungen

(2016)

Strikkezilla

Ullungen boka
199.00 249.00

Utgående produkt - erstattes av digitalt hefte

Ullungenboka er den perfekte strikkeboka for alle med aktive småbarn og barnehagebarn i nærheten. Oppskriftene er enkle og greie å strikke, og strekker fra 0-5 år. Dette er gode grunnoppskrifter, som er lett å leke seg med i form av strukturer, lommer, snorer og kontrastkanter. La kreativiteten løpe og vær din egen designer, eller strikk nettopp de enkle basisplaggene, for de trengs også!

Alle oppskriftene bruker den samme garntykkelsen, 22m/10 cm, så du kan velge og vrake de kvalitetene du ønsker? Mykt? Slitesterkt? Rent? Norskt? Du bestemmer. Det vedligger selvsagt en velfylt liste over garnalternativer som passer. Og ikke minst kan du ta med deg restene inn i neste prosjekt, som striper, kontrastkanter, snorer, vrangborder, kanter, tomler eller en hel lue.

Quantity:
Add To Cart

Strikk i bruk

(2015)

Strikkezilla

Strikk i Bruk

(ikke lenger i salg)

Hefter

Liam & Fridas Sommerfavoritter TRYKK
130.00

Dette er en trykksak på tykt og deilig papir på glanset papir. Helt super å ha med seg i strandstrikkebagen, på båten, hytta, campingplassen eller verandaen hjemme.
Finn den digitale utgaven av heftet HER

Enkle modeller som er deilige å strikke på når hodet koker i sommersola.

Dette er ikke et hefte med masse splitternye oppskrifter, det er variasjoner over eksisterende og noen videreutviklinger. Det er tenkt som en liten deilig sommersak med masse inspirasjon til hvordan du kan strikke og selvfølgelig hvordan du kan tilpasse oppskriftene dine til å passe nettopp deg og deres behov. Litt i samme stil som ullungen brukes det bare garn med samme strikkefasthet, så ta med en kurv med ditt favoritt 22/10 sommergarn og dette lille heftet.

Eier du allerede oppskriftene kan du få inspirasjonen til hvordan bruke de på nye vis, og gjør du ikke så plukk med deg heftet, vi oppfordrer selvfølgelig til å poppe innom din lokale garnbutikk og ta med både hefte og garn derfra! Vi skal sette sammen en liste over de garnbutikkene som har det inne, kanskje sender noen av de også deilige sommerpakker rett til deg.

Stiftet rygg

36 sider, 150 g multisilkpapir. Omslag 350 g

Quantity:
Add To Cart
Tynne Barnehagefavoritter TRYKK
130.00

Dette er en trykksak på tykt og deilig papir

Finn det digitale heftet her

Enkle modeller som er perfekte i barnehagen og til småskolebarna . Alle modellene går til 8 års størrelse og starter omkring 9 måneder.

Inkludert i heftet:
Tynn Fridadress

Tynn Liten Lue

Tynn Baccalaolue

Tynne barnehagevotter

Tynne strikkesokker

Tynn Ribbestrikket Bukse

Tynn Løvetanngenser

Dette er ikke et hefte med masse splitternye oppskrifter - noen er nye og noen er skrevet om til et tynnere garn, så alt i heftet passer til strikkefasthet 27 masker / 10 cm. Oppskriftene er i utgangspunktet ensfarget så du enkelt kan trikse og mikse med striper, legge på en mønsterbord eller kontrastkanter. Kanskje kan du få gått løs på garnlageret ditt for alvor, kjøp inn en ny bunnfarge og lag striper av alle smårestene, eller bruk restene fra genseren til striper i lua for eksempel.

Plukk med deg heftet digitalt eller i fysisk utgave, vi oppfordrer selvfølgelig til å poppe innom din lokale garnbutikk og ta med både hefte og garn derfra!

Alle modellene legges også opp som enkeltoppskrifter digitalt.

Stiftet rygg

48 sider, 150 g multisilkpapir. Omslag 350 g

Quantity:
Add To Cart

E-hefter

Tynne Barnehagefavoritter PDF
130.00
Add To Cart
Ullungenhefte PDF
130.00