DSC_5895.jpg
Bøker

Liam & Fridas Sommerfavoritter TRYKK

130.00

Dette er en trykksak på tykt og deilig papir på glanset papir. Helt super å ha med seg i strandstrikkebagen, på båten, hytta, campingplassen eller verandaen hjemme.
Finn den digitale utgaven av heftet HER


Enkle modeller som er deilige å strikke på når hodet koker i sommersola.

Dette er ikke et hefte med masse splitternye oppskrifter, det er variasjoner over eksisterende og noen videreutviklinger. Det er tenkt som en liten deilig sommersak med masse inspirasjon til hvordan du kan strikke og selvfølgelig hvordan du kan tilpasse oppskriftene dine til å passe nettopp deg og deres behov. Litt i samme stil som ullungen brukes det bare garn med samme strikkefasthet, så ta med en kurv med ditt favoritt 22/10 sommergarn og dette lille heftet.

Eier du allerede oppskriftene kan du få inspirasjonen til hvordan bruke de på nye vis, og gjør du ikke så plukk med deg heftet, vi oppfordrer selvfølgelig til å poppe innom din lokale garnbutikk og ta med både hefte og garn derfra! Vi skal sette sammen en liste over de garnbutikkene som har det inne, kanskje sender noen av de også deilige sommerpakker rett til deg.

Stiftet rygg

36 sider, 150 g multisilkpapir. Omslag 350 g

Quantity:
Add To Cart
DSC_5895.jpg
DSC_5899.jpg
DSC_5910.jpg
DSC_5911.jpg

Additional Info

Fridasommerjakka (3 m - 8 år) Opprinnelig i Ullungen, regnet litt større størrelse, litt smalere, og lagt på prikkestruktur.

Liamdrakt (1 m - 3 år) Opprinnelig i Lille Tulla, lagt på lange ermer.

Solkysshatt (3 m - 8 år) Inspirert av Kyssekyse.

Liamskjorte (6 m - 8 år) Inspirert av Liamdrakt. 3/4 og t-skjorteermer.

Fridasommerkjole (9 m - 8 år) Opprinnelig i Lille Tulla. Lagt på lommer, perlestrikkede kanter og korte ermer

Enkel Sommershorts (3 m - 8 år) Opprinnelig i Ullungen, regnet litt større størrelse og laget en kneppedetalj nederst.